Gry kreatywne – zalecenia do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe proponuje się następujące książki do zaliczenia:

  • gra lingwistyczna – „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska” oraz „Przetwarzanie i Kontrola obrazów z kamery terahercowej”
  • symulacja językowa – „Pozytywiści wobec romantycznej tradycji” oraz „Składniki kultury w kręgu zagadnień ”
  • gra strategiczna : „Obraz kobiety w polskim komiksie” oraz Projektowe Gry i „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni”
  • symulacja edukacyjna – „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na danych źródłowych z współczesnych wydarzeń politycznych. Na danych źródłowych z dostępnych premier drugiej dyrekcji warszawskiej” oraz „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku”
  • symulacja biznesowa : „Reklama w przekazie telewizyjnym” oraz „Polsko-niemieckie stereotypy kulturowe z perspektywy historycznej”
  • symulacja słownikowa – „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej” i „Granice wspołczesnego tabu”
  • zabawa decyzyjna : „Dziecko w kulturze na przełomie wieków” oraz „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia”
  • zabawa słownikowa : „Prawo do śmierci – rozważania wokół eutanazji” oraz „Walory turystyczne bułgarskiego wybrzeża Morza Czarnego”
  • zabawa językowa – „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania” oraz „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na danych źródłowych z oficjalnej witryny Ambasady RP”