Gry edukacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy iż na programie Organizacja Szkoleń i Symulacje Doświadczalne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja biznesowa – „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” i „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”
  • symulacja kreatywna : „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego” oraz „Polsko-ukraińskie miejsca pamięci na drodze ku pojednaniu. Weryfikacja na podstawie seminariów historycznych Polska-Ukraina: trudne pytania”
  • symulacja słownikowa : „Reportaż w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007)” oraz Symulacje Menedżerskie i „Termiczne pory roku w Polsce”
  • gra edukacyjna : „Eurocentyzm a kształtowanie się europejskiej tożsamości na przełomie XIX i XX w.” i „Sadyzm. Współczesna recepcja filozofii Markiza de Sade na danych źródłowych z filmu”
  • symulacja językowa – „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna” i „”Bo ja kobieta, na którą patrzą – patrzę sama na siebie…” Obraz kobiety w kulturze popularnej – między stereotypem a emmancypacją (feminizmem). Wyzwolenie czy zniewolenie? Co kryje model współczesnej kobiecości?”
  • symulacja decyzyjna – „Prezentacja multimedialna w komunikowaniu społecznym” oraz „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
  • symulacja edukacyjna : „Obecność Tomasza Mana w polskiej kulturze dwudziestowiecznej na wybrabych przykładach” oraz „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid””
  • zabawa komunikacyjna : „Bohater wyalienowany. Obserwacja na podstawie pierwszych filmów” i „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu”
  • zabawa lingwistyczna – „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” i „Język mediów na przykladzie wyborów prezydenckich 2005”