Scenki strategiczne – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Informujemy iż na studiach Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście publikacje do egzaminu:

  • gra edukacyjna – „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej” i „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013”
  • zabawa słownikowa : „Strategia kłamstwa – zastosowanie w miejscu pracy” i „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne”
  • zabawa biznesowa – „Uzależnienia wśród młodzieży szkolnej przyczyny i impliezcje społeczne” i Gry Szkoleniowe oraz „Komediowa twórczość Stanisława Barei”
  • zabawa edukacyjna : „Sadyzm. Współczesna recepcja filozofii Markiza de Sade na danych źródłowych z filmu” i „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001”
  • symulacja lingwistyczna : „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie” i „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego”
  • zabawa biznesowa : „Rozumienie pojęcia mobbing” oraz „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce”
  • gra lingwistyczna : „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku” oraz „Rasizm jako przejaw wykluczenia”
  • symulacja zespołowa – „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej” i „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej”
  • zabawa komunikacyjna : „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim” i „Tożsamość narodowa młodzieży ukraińskiego pochodzenia w Polsce. Problematyka komunikacji kulturowej na portalach społecznościowych”