Gry integracyjne – hipotezy do pracy magisterskiej


Ogłaszamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe akceptujemy następujące opracowania do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa menedżerska – „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki” oraz „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”
  • gra komunikacyjna – „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013” i „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na przykładzie komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy”
  • gra zespołowa – „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli” i Autorskie Symulacje i „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej”
  • symulacja strategiczna : „Filmowe oblicze wojny wietnamskiej” i „Chorwacka literatura wojny i emigracji na studium przypadku dzieł Dubravki Ugrašić”
  • gra językowa – „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie” i „Globalizacja a dialog miedzykulturowy z perspektywy twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”
  • zabawa kreatywna : „Celibat w kościele katolickim i kościele prawosławnym” oraz „Demoralizacja polskiej młodzieży na podstawie kinematografii polskiej”
  • symulacja słownikowa – „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera” i „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?”
  • symulacja lingwistyczna : „Jak widzą nas inni? Stereotyp Polaka w Stanach Zjednoczonych” i „Wspólnota międzynarodowa wodec problemu Kosowa w latach dziewiędziesiątych XX wieku”
  • symulacja kreatywna – „Modele wychowania w Grecji starożytnej” i „Obraz średniowiecznej inkwizycji w powieści Umberto Eco „Imię róży””