Gry strategiczne – zagadnienia do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy poniższe zagadnienia do zaliczenia:

  • zabawa słownikowa : „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie pierwszych tytułów)” oraz „Wplyw Karpat na warunki pogodowe terenów przyległych (Polska i Słowacja)”
  • symulacja słownikowa : „Komunikacja wsród spostowców. Na przykładzie grupy maratończyków” oraz „Studenci a rzeczywistość Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej na podstawie materiałów propagandowych Polskiej Kroniki Filmowej z lat 1944-1989”
  • symulacja lingwistyczna – „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych” i Symulacje Biznesowe oraz „Terroryzm nacjonalistyczny na danych źródłowych z Irlandzkiej Armii Republikańskiej”
  • gra komunikacyjna – „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej” i „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych”
  • symulacja zespołowa – „Postać Jadwigi Śląskiej w religijności i kulturze polskiej” oraz „Obraz dziecka w reklamie”
  • symulacja lingwistyczna – „Doping w sporcie” i „Motyw stepu w polskiej literaturze romantycznej”
  • gra zespołowa – „Marketing polityczny w XXI wieku” i „Dziecko w kulturze na przełomie wieków”
  • zabawa edukacyjna – „Konstytucja 3 Maja 1971 r.” oraz „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”
  • symulacja komunikacyjna – „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary”” i „Wizerunek „występnej milości” romantycznej na studium przypadku dramatów Juliusza Słowackiego:”Beatryks Cenci” i „Horsztyński”)”