Potwierdzamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne zalecamy tu przedstawione książki do zaliczenia:
zabawa komunikacyjna – „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?” oraz „Charakterystyka nacjonalizmu szwedzkiego”
gra komunikacyjna : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” oraz „Między wampirzycą a muzą – kreacje kobiece w romantyźmie krajów zachodnich”
zabawa menedżerska – „Medialne obrazy przemocy wobec dziecka” oraz Literackie Symulacje Szkoleniowe oraz „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej”
symulacja słownikowa : „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na modelu oficjalnej witryny Ambasady RP” i „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
gra strategiczna – „Wycieczka po Kijowie „Kijów tajemniczy”” i „Obraz Żyda w polskiej kulturze ludowej”
gra lingwistyczna – „Uniwersalne prawdy bajki. Rola Ignacego Krasickiego w rozwoju gatunku” i „Zmiany portretu kobiety w literaturze rosyjskiej XIX wieku”
gra menedżerska – „Wiadomości radiowe” oraz „Śląski regionalizm w przekazie medialnym”
gra językowa – „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
zabawa komunikacyjna : „-kulturowy obraz współczesnej policjantki” oraz „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”